Bhagavad Gita, Hinduların ədəbiyyat və fəlsəfə baxımından əhəmiyyətli
bir işi olan köhnə bir Hind mətndir. Sanskritcədən İngiliscəyə 1795-ci
ildən Charles Wilkins tərəfindən tərcümə edilmişdir. Bhagavad Gitanın adı
"Tanrı mahnısı" mənasını verir. Bura Hind mənəvi və intellektual ənənəsi
ilə əlaqədar çox əhəmiyyətli mövzular daxildir. Bhagavad Gita normalda müstəqil
bir mətn olaraq təşkil edilmişdi ancaq sonra böyük bir Hind Dastanı olan
"Mahabharata"nın ən uzun bölməsi
oldu. 18 qısa bölmə və təxminən 700 ayə
bu uzun mətnə daxildir. Bu Bhagavad Gitanın bilinən hissəsidir. Qısaca Gita olarak
adlandırılar.
Bhagavad Gita e.ə. 400 və b.e-nın 200-ci illər arasında yazılmışdır .
Vedalar və Upanişadlar kimi Bhagavad Gitanın da yazıçısı naməlumdur. Ancaq bu
yazının müəllifi kimi əfsanədən daha çox gərçək bir tarixi şəxsiyyət olan Vyasa adında bir adamın adı çəkilir.
Gita, Hindistanda əhəmiyyətli ictimai dəyişmənin və artan şəhərləşmənin
mövcud olduğu bir dövrdə yazılmışdır. Bu Antik Hind mətni dinclik, sakitlik və necə mənəvi dəyərlərə
sahib olmaq haqqında mətndir.
Gita yazılan ərəfədə
Hindistanda acketikizm(ideal bir ruhi həyat) ilə bağlı görüşlər yaranmağa
başladı. Çaynistlər və Buddistlər asketikliyi hər şeyi buraxaraq (ailə, əşyalarını,
peşələr və s) mənalı bir şəkildə yaşamaq üçün ən yaxşı yol olduğunu söylədilər
Bhagavad Gita aşağıdakı sualı verir: necə bir həyat yaşamaq olar
ki,ruhi mənalı cəmiyyətdən geri çəkilmək olmadan? Gitaya görə asketiklər və kahinlər hərşeydən imtina ilə mükəmməl bir mənəvi həyat yaşaya
bilər və aktiv bir ruhi həyat dəyərini vurğulayan ümumi bir fikir birliyi
meydana gətirər.
Böyük torpaq sahələri olan
2 Əmioğlunun taxt üçün yarışması
haqda Gitada bir hissə var : Pandavalar və Kauravalar. Diplomatiya müvəffəqiyyətsiz
olandan sonra bu iki klan hansı tərəfin taxta sahib olacağını qərar vermək üçün
bir döyüş sahəsində görüşək. Bu böyük
döyüş Kurukshetra(Kurusun sahəsi)
adlanır.Bu yer Hindistanda müasir
Haryana dövlətinin ərazisində yerləşir.
Arjuna, böyük oxçu və Pandavaların lideridir .O yoldaşlarına, qohumlarına,
köhnə müəllimlərınə və nəhayət bütün
Krallığa nəzarət edir. Romantik oxçu Arjuna
yay və oxları buraxmağa qərar verər. O
döyüşdən geri çəkilməyə seçər, sevdiyi insanların ölümündən məsul olar.
Onun döyüş avtomobilinin sürücüsü Krişna şəklini almış Tanrı Vişnu idi. Krishna, Arjunanın hərşeyi buraxmasını
görər və o bir döyüşçü olaraq vəzifəsini sadiq qalaraq düşmənə qarşı Arjunanı razı salmağa başlar. Bhagavad
Gitada Arjuna və Krishna, bir adam və
bir Tanrı, bir axtaran və bir bilici olaraq təqdim edilir.
Bhagavad Gitanın mesajı
[Krishnanın danışması] Sən heçvaxt doğulmadın, heçvaxt ölməyəcəksən.Heçvaxt
dəyiçmədin, heçvaxt dəyişməyəcəksən. Bədən ölüncə doğulmamış, əbədi, dəyişməz
olan sən ölmə. (Bhagavad Gita 2:20)
Bhagavad Gıtada Krishna üç yoldan izah edir.
Jnana yoga (məlumat yolu) ilk yoludur. Bu fikir Upanishadlara
dayanır və həyatla ölümün gərçək olmadığını əsas tutar. Görünməzlik bir illüziyadır.
Tek gördüyümüz birliyini əlamətləridir.
Bhakti yoga (fədakarlıq yolu) ikinci bir yoldur. Bu mövzuda
bir fikir Hinduizm içində detallı olaraq inkişaf etdirilən bir üsuldur.
Üçüncü yol, Karma yogadır ("hərəkət yolu" və ya
"işlər yolu"). Karma yoganın arxasındakı fikir təsirli olur; başqa sözlə, o olmadan hərəkət
etmək bizim tədbirlər nəticəsiz ola bilər.
Bhagavad Gita təsiri
Gita Mahatma Qandi kimi əhəmiyyətli şəxslərin ana
istinad kitabı idi.
Fizik Robert Oppenheimer New Mexicodakı ilk atom bombasının sınağında göbələk buludu kor
edici parıltısını izlədi. Oppenheimer o zaman bunu görüncə iki Gita ayəsi onun
ağlına gəldi:
Minlərlə günəş eyni zamanda göylərdə yüksəlmək üçün olsaydı,
onların işığının alovu o uca ruhun izzətinə bənzərdi. (Bhagavad Gita'nın 11:12)
Mən Zamanam, hamını yox edən; Dünya yandırmaq üçün gəldim.
(Bhagavad Gita'nın 11:32)
Bu qədim kitabın mesajı bütün Asiya və dünya səviyyəsində
yayıldı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder